lördag 26 september 2009

dröm?

jag vet inte om det har hänt er men flera gånger så känner jag igen saker som om jag har gjort det tidigare som det va en gång när ida berätta något för mig jag tror det va om zon och det kändes somjag hade hört det förut men hon hade inte berätta det innan men då tänker ni säker att men hon har väl sakt de förut eller det där händer ju alla men de händer mig hela tiden minst två tre gånger i veckan men mest läskigt va ju när jag va i thailand på ett ställ jag aldrig har varit förut så sätter vi oss på en resturang så börjar jag höra musik och jag känner igen musiken de va alltså ingen vanlig låt utan bara instrumen typ och så tittar jag åt sida och ser en dörr med en röd filt för och jag kännde verkligen igen de där jag va helt säker och jag hade alrdig vart där förut jag tycker att det är skit läskigt känner ni igen de har de hänt er med ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar