tisdag 27 oktober 2009

nås

jaha bloggen vet inte vad jag ska göra har inte tid att skriva fullt upp hela tiden, idag så va man upp nio för att kartta löv skulle få en ny jacka om jag kratta lite hämta felicia vid bussen käka lite sen kom johanna vi åkte till farmor som va på super humör -leopard grrr då är man som en tiger haha ! hon är skön hon åker till nås på torsadag ska äntligen få träffa milla och ingrid blir nog inget bloggande då kommer bli fullt upp med att passa ingrid men kul ska de bli:) lite synd att jag åker på torsdag jag och idipidi ville ju åka till gurrevik men de gick inte tror hon skulle dit ändå ,vi får ta de någon annan helg:) juste de är ju halloween på lördag va? blir väl kanske en rysare tänkte laga en tre rätters till mig farmor och milla då hoppas ni får ett bra lov pusss V



2 kommentarer: