torsdag 8 april 2010

påsklov

Nemen tjenare nu va de ett bra tag sedan jag skrev något här på bloggen jag åkte ju på en magsjuka på sportlovet och blev helt död efter den så orkade inte blogga men nu är jag tillbaka på topp igen!


jaha vad har jag haft för mig dårå jag har legat död i sängen och inte gjort ett skit så jäkla skönt sen så har jag vart i stan med brudarna blev även en sväng till sporthallen och lite bubblande sen idag så va jag på gurrevik med idis de va grymt kul de va ett tag sen man va där kan jag ju säga dom hade byggt någon ny sak som man åkte utomhus men jag och ida va så losta så vi hitta inte vart den börja förens vi skulle åka hem så den sket vi i, kan ju säga att det va ganska mycket folk många drygingar som trängdes men då kötta jag och ida på
 måste bara säga att jag är grymt STOLT över min ida hon ba kasta sig ut från 10m där shit säger jag bara


imorgon så ska jag försöka sälja lite grejs sen ska jag träffa mimmi så får vi se vad vi hittar på, hare bra så hörs vi snart !

juste glömde berätta att jag har gjort om i mitt rum har inte köpt nå nya möbler än men de kommer ska försöka lägga upp någon bild :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar