måndag 28 december 2009

brun?

jag kanske ska skriva att jag är kvar i thailand för er som tror att jag är hemma jag kommer hem den 3 januari så de är ungefär en vecka kvar :)
något som jag ofta får höra är att jag inte har blivit nå brun när jag kommer hem och de kan ju bli lite jobbigt efter ett tag jag vet att jag inte är så brun för jag har väldigt svårt för att bli det så jag blir glad om jag lyckas bli lite brun :) en thailändare frågade om jag och felicia verkligen var syskon för hon blir verkligen jätte brun dom tror inte på att vi är syskon hihi
idag så har det vart skit varmt men de har även regnat vilket inte var så skönt men då satte v ioss i pool baren och tog en drink nu bär de av mot "stan" för shopping och käk ha de gött puss och krAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar