lördag 2 januari 2010

sista dagen

jaha då va två veckor i thailand slut känns konstigt på ett sätt känns de som man har vart här skit länge och på ett sätt inte fast man börjar ju längta hem nu saknar verkligen min säng de finns inget bättre än sin egna säng :)
de kommer att bli 50 graders skillnad för mig nu när jag kommer hem de är ju helt sjukt! men jag har nog saknat lite de här att sätta på mig mysiga varma kläder och en filt och tända massa ljus, gör man de här då är de som att man skulle ha duschat då förstår ni att de är ganska varmt
jo när jag kommer hem så kommer alla bilder upp på face och bdb och så kommer jag nog sammanfatta hela resan här på bloggen men om ni vill se lite bilder redan nu kan ni kolla in felicicas blogg där finns de lite bilder (även om dom flesta är på henne men de finns andra med ) hon hart varit bättre än mig på att blogga :) hihi


http://feliciasoderberg.blogg.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar