söndag 23 maj 2010

hejsan hoppsan

oj nu var det längesen jag skrev  här men jag kan ju alla fall skylla på att jag har haft fullt upp hela tiden så har inte hunnit med
förra veckan va rena helvetet i skolan massa prov redovisning uppsattser och jadu massa skit helt enkelt sen så har de ju vart skir fint väder så man har  ju inte velat sitta vid datan
ifredags vare premiär bad på skantzö fett skönt vare de är ju helt sjukt igentligen att man badar ute känns inte som de var längesen snön va här
igår så var jag ida och tina å kolla när team picasso sjöng asså dom är så jäkla bra fick gås hud efter de drog vi till badet och stekte lite måste ju säga att tjejerna fick riktigt fina brännor hahah
sen blev de lite grillning med familjen jag och ida tog oss en cykel tur sen hamnade vi hos mig och kolla en film
idag så ska jag ta och städa rummet och mig själv sen blire massa plugg inför de sista proven som är i veckan ska fan få bra betyg!
bilder från veckan och helgen kommer upp lite senare ha en skön söndag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar