lördag 29 maj 2010

helg

ja då var de redan helg fan veckorna går så snabbt tycker jag, vi slutar ju snart skolan de är helt sjukt!
igår fick vi sluta nio vilket va mycket skönt jag och ida och tina lunchade sen åkte tinis till stan och jag och ida skulle leka lite csi med polisen men vi sket i de iställe gick vi hem till henne och körde alla möjliga sommar ute spel sen så hitta vi inlines ingen aning om de stavas så men jaja åkte fram och tillbaka till mig roligt vare i allafall man ba glider fram haha

idag tänker jag mest ta de lugnt inte så bra väder heller så de blir att va inne kanske hjälper pappa lite med dderas rum vi får se hoppas ni får en bra lördag :)


         ida förberder sig inför backen                                      

tina visar stolt upp sin nya cykel hah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar