tisdag 26 januari 2010

framtiden

Idag så tänkte jag efter fan jag går ju i åttan det känns som att det var nyss man stod helt förvirrad i ljushallen bland alla andra nya och man kände inte många alla stod och kollade på dom andra som hade hamnat i samma klass som dig, och så nu efter 1 och ½ år så känner man dom flesta man har hunnit förlorat några vänner och skaffat nya tänk hur livet kan ändras så snabbt. Och detta fick mig att tänka om lika lång tid så har jag valt vad jag ska gå för gymnasium hur min framtid kommer se ut mm och det fick mig att inse att man kommer att tappa kontakten med många alla kommer att välja olika alla har olika drömmar och framtida mål  därför tänker jag ta vara på den tid som man har tsm med alla fantastiska vänner !                  
                                                                       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar