torsdag 28 januari 2010

snööö

jag måste bara börja med att säga vad är det men all denna snöööööö det går ju nästan inte att ta sig fram jag har börjat tröttna på de nu är det någon som håller med mig ?

idag så var vi på föreläsning med klassen om internet och vad som händer med allt man gör och vad som kan hända om man gör något opassande, jag tyckte att det var bra nu börjar man ju tänka lite mer när man lägger upp något än vad man kanske gjorde innan
många tror nog att man kan vara anonym och skriva skit saker lägga upp bilder mm men det går ju alltid att se vem det är som har gjort det, så tänk på det när ni nästa gång gör något som ni kanske inte skulle ha gjort för en lite skit sak nu kan blir en stor sak i framtiden den kan påverka hur din framtid kommer att se ut så gör inga dåliga saker nu okej ? :)

nu så ska jag vara snäll mot pappi och skotta åt han för det kan ju inte va kul och göra det varje gång hoppas han uppskattar det ha de göttans


lite bilder från idag alla gjorde sina finaste pooooser








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar