tisdag 26 januari 2010

plugg paus

jag va tvungen att ta en plugg paus man blir ju helt lost när man sitter och pluggar länge, jag förstår inte varför ddom ska bomba på med prov och läxförhör man måste plugga hela tiden
det är inte så lätt att konsentrera sig heller sitter och funderar hur jag ska föra med tapeterna jag vill göra om i mitt rum och har kollat på lite olika tapeter jag vill nog ha brunt och guld men jag har hittat två stycken som jag gillar jag ska ha en fondvägg med någon av tapeterna och dom andra i brunt eller vitt så nu får ni hjälpa mig den första en guldig med brun/svart/guld ¨träd den andra en svart brun bakgrund med guld/silver träd
så skriv släng in en komentar om vad ni tycker ! :)





1 kommentar:

  1. Den första tycker jag att du ska ta! :D Skicka ett sms när du är redo för att jag ska skicka bilderna på msn :D<3

    SvaraRadera