söndag 14 februari 2010

Barn?!

oj oj oj nu har jag mycket att skriva här vet iinte vart jag ska börja, i fredags så tog jag mig i kragen och åkte till dagiset där jag ska praoa så att min handledar kunde fylla i min lapp hon va skit trevilg kommer verkligen trivas där de är ju ett "utedagis" så vi kommer att va ute ganska mycket men vad gör de skönt att få komma bort från klassrummet och ut och leka :)
som jag sa jag kommer nog att trivas där alla va jätte snälla och helena min handledare sa även - ta för dig gör de du känner för gå till småtting avdelningen när du känner för de eller start en lek det är bara att du gör som du vill! de känns skit bra det här plus att jag får träffa viktor ich noah mera vilket är ett plus :)

överskriften nu då barn?! jo de kan jag säga er att jag saknar att va barn varför blir de som de blir när man blir äldre ? som tex helena sa de ja du får ju låna typ en overall när du är här men jag vet att det inte är så populärt i din ålder, varför är de så varför har inte vi regn kläder eller riktiga kläder på vintern ? då kom jag och tänka på de vi leker ju inte i snön men varför gör vi inte de ? alla vi vet att man tycker på något sett någon gång att de är kul eller hur håller ni med ? ibland så saknar jag verkligen att bara kunna vara barn slippa tänka så mycket och gjorde man ett fel då gjorde de inte så mycket jag saknar de ... men visst att vara "vuxen" är väl kul på sitt sätt men de kommer alltid finnas ett barn i mig :)
så idag så kände jag att jag ville göra något Crazy känna mig fri jag vet inte vad ni tycker men jag tyckte de va en härlig kännsla jag tog på mig min uggs och dunjackan sen gick jag ut och hoppa runt i snön till sist så föll jag bara rätt ner i snön de va en sån jävla skön känsla visst jag blev blöt men va fan man måste ha kul livet är för kort för att ta de för seriöst ! hoppas ni får en helt underbar alla hjärtans dag med någon ni älskar själv så ska jag nog ringa någon som betyder mycket för mig pussar och kramar från mig till er !

                                                    jag saknar er men nu är de bara två veckor kvar ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar