onsdag 17 februari 2010

svenska

halleloja kom nyss hem gick nämligen en gasnak lång omväg hem säger man så ? ja men i allafall så gick jag och prata med mimmi vi var så inne i vårt snacka att de blev så
skolan idag kan jag bara sammanfatta som lång jobbat med provfrågorna i so engelskan fick vi tillbaka resultat vg vg+ ganska nöjd faktist hoppas de går bra på matte provet med
jag måste ju säga att svenska lektionerna med evelina är som ett enda kaos och hon ush jobbig som fan hennes röst åå ni skulle bara höra
engelska teatern ska va klar snart vi har väl kommit ganska långt men de fattas fortfarande lite nu så ska jag plugga lite sen blir de träning hare göttans
tinis vi saknade dig idag !

                                       ida och crille sniffar  lim dom kände för att bli lite höga på träslöjden

1 kommentar:

  1. Åh, bästa vänner. Saknade er också!
    Hör av mig till dig senare, har lite och berätta<3

    SvaraRadera