onsdag 3 februari 2010

hata hata hata

jag hatar att de snöar, svenska lektionerna med evelina och att vi måste läs två böcker, massa läxa i engelskan, att jag måste gå till träningen för jag kan inte cykla för att de inte är plogat ja jag hatar det mesta just nu
jag vet att jag skrev ett inlägg om att man inte ska klaga ta allt seriöst mm men nu är de verkligen botten och humöret är inte de bästa som sakt jag är riktigt arrrrgggggggggg!

förresten är det någon som läser min blogg?!
det skulle betyda mycket om ni skrev en komentar då och dåå eller vad ni tycker om bloggaen :)
fick en komentar av en tjej som hette vendela söderberg de va kul kolla även hennes blogg och så lite gymnastik bilder vilket är något som jag med håller på med :P

våran fina labb från kemin smälte plast eller vad de va

2 kommentarer: