tisdag 2 februari 2010

nyttig

kom nyss hem från badhuset har nämligen vart och simmat riktigt skönt vare de är fan den bästa träningen enligt mig
jag och ida har bestämt att vi inte ska äta godis fram till sommar lovet men vi får ha en syndar dag i månaden jag går verkligen in för de här plus att jag har börjat försöka äta nyttigare vill vara i form för sommaren 2010 :) så inga onyttigheter för mig inte nu ska jag lägga mig i soffan och vänta på att ph finaln ska börja ha de bra
det skulle inte va fel att simma här :)

2 kommentarer:

  1. Oj du heter exakt likandant som mig. Sjukt att hitta en blogg med sitt eget namn.

    SvaraRadera
  2. oj shit, kolla din blogg tränar du gymnastik ? :O de gjorde jag med fast nu är jag tränare de är ju lite sjukt :P snygg blogg förresten :D

    SvaraRadera